maandag 2 december 2013

Examens

 
 Hey,
 
Morgen heb ik mijn eerste examen.
Ik begin met een eerste examen wiskunde.
Ik heb ook dit jaar voor het eerst een mondeling examen... STRESS!!
(ik laat jullie nog weten of ik het overleefd heb)
 
Ik ga hierdoor dus niet zoveel tijd hebben om te bloggen... Sorry hiervoor!!
 
Voor diegene die ook voor een lange examenperiode staan zijn hier wat tips:
1) Ga op tijd slapen (wanneer je nog moet leren is dit een uitzondering)
2) eet genoeg fruit en groeten zodat je zeker genoeg vitamientjes hebt om de examenperiode door te komen en je zeker niet ziek wordt!
3) bereid je goed voor dat je niet al het zware werk nog de avond ervoor moet doen!
4) als je heel vaak in de verleiding komt van tv of facebook of je gsm laat het dan door je ouders of broers en zussen weg leggen op een geheime plaats zodat je het zeker niet kan vinden en je rustig kan concentreren op het studeren
5) Drink zo weinig mogelijk energiedrankjes. Ze geven jou namelijk extra stress.
6) stress niet te veel want dat is nergens voor nodig!
7) GOOD LUCK WITH YOUR EXAMS!!!

1 opmerking: