dinsdag 17 december 2013

Birthday presents part 1

Hey,

Zoals jullie al weten ben ik dus deze zondag 16 geworden.
Het was een heel leuke dag.
Ik ben lekker gaan eten met mijn grootouders, tante, nonkel, neefjes nichtjes en mijn mama, papa en zussen. Het was echt heel gezellig.
Ik heb ook al heel leuke cadeautjes gekregen.
Ik wil dit heel graag met jullie delen.








 
 
 
 
 
 
Van mijn ouder kreeg ik deze truien. Ze zijn beide van de Zara. De linkse heb ik op mijn verjaardag zelf al met een zwarte broek gecombineerd. Het is een heel vlotte trui en is makkelijk om te combineren.
 
 
 
 
 
 
 
 


Het leuke aan de zwarte trui vind ik de ritsen. het maakt een simpele trui heel speciaal en stijlvol.
Ook de leuke print op de mouwen maakt het echt af.

 
 
 
 
 
 
 
 
Als je je afvraagt of ik nu ballonnen heb gekregen... Nee dat heb ik niet! Het zijn lampionnen. Mijn mama heeft ze gevonden op de kerstmarkt in gent. Het bestaat uit 5 kleurtjes: rood, roos, wit en 2 soorten paars. Ik ga ze ophangen in mijn kamer als decoratie. Ik ben echt helemaal weg van dit cadeau. Het gaat ook heel goed passen bij mijn rode muur van mijn kamer.




 
 
 
 
 
 
Van 1 van mijn zusjes heb ik een blaadje gekregen dat goed is voor een gratis massage. Het rechter blad staat vol met foto’s van Barcelona. Dit is dan een de grote cadeau van mijn ouders. In de krokusvakantie ga ik samen met mijn mama naar Barcelona. Daar ga ik genieten van de cultuur en een beetje shoppen… GIRL THINGS. Ik kijk er heel erg naar uit.














Ik kreeg ook nog 2 paar oorbellen van mijn zussen. Ik vind ze echt super. Mijn familie weet altijd zo goed hoe ze me kunnen plezieren. De rechtste zijn leuk voor op een kleedje of bij een gekledere look. De rechter zijn wat vlotter maar kunnen even goed perfect bij een kleedje. Beide zijn dus perfect voor de feestdagen.















Dit heb ik van mijn oma gekregen. Ik had de parfum al eens aan een vriendin voor haar sweet 16 gegeven. Ik vond hem zo lekker. Bovendien heb ik er ook nog 2 zakjes bij gekregen; Ik ben gek op verschillende zakjes. Je kan er altijd al je kleine zaken in kwijt. Het kleien tubetje is douche gel. Ik heb er al eens aan geroken en het ruikt SUPER!!














In dit doosje zaten dor oorbellen die ik gekregen had. Ik vind het een super schattig doosje. Heel leuk voor kleine sierraden in op te bergen.














De sjaal die je rechts ziet, heb ik gekregen van vrienden. Het is een beiche sjaal met blinkertjes. Hij komt van Abercrombie and Fitch.


Van mijn tante kreeg ik nog een ticket voor samen naar de musical Assepoester te gaan kijken in Gent. Ik vind het echt een super leuk cadeau.

 
Zo dit was mijn deel 1 van mijn cadeutjes.
Volgende week zondag is het mijn sweet 16 party en dan volgt er een deel 2.
Ik heb hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.
Kusjes
Emma

1 opmerking:

  1. Wat een leuke kado's! Gaaf dat je naar Barcelona gaat! Gefeliciteerd nog en veel plezier op je Sweet 16!

    BeantwoordenVerwijderen