zondag 24 november 2013

Weekend

Hey,
Hopelijk hebben jullie al een leuk weekend gehad!! Mijn weekend was een beetje saai... Ik heb namelijk bijna examens waar ik voor moet studeren. Maar toch heb ik nog een paar leuke dinge gedaan.
Mijn weekend begon heel leuk! Vrijdagavond ging ik na het danse naar de hungergames gaan kijken. We kregen eerst de eerst te zien en dan de tweede!! Voor degene die hem nog willen gaan zien: het is een echte aanrader!!
Gisteren heb ik een hele dag gestudeerd. Gelukkig zijn we 's avonds iets gaan eten. We zijn een overheerlijke spaghetti gaan eten!! Vandaag was het weer een leerdagje... Maar ik kijk al uit naar vanavond: So you think you can dance!! Bovendien eten we ook nog hotdogs... Gezellige avond voor de tv dus!!
Hoe zag jullie weekend eruit?
Veel leuke dingen gedaan??
Laat het me weten!!
Kusjes
Emma

1 opmerking:

  1. Ik hoorde al positieve dingen over the hungergames! Ik ben er zelf niet zo van maar wel leuk als je de eerste ook hebt gezien denk ik :) Fijne zondag nog en succes met leren!

    BeantwoordenVerwijderen