donderdag 26 december 2013

Birthday presents part 2

Hey,

Deze zondag as het eindelijk zo ver. Ik vierde mijn Sweet 16!!
We hebben heel lekker en veel gegeten, gelachen, gekletst en ook gedanst.
Het was een verjaardag om ooit meer te vergeten.
Mijn vriendinnen hebben me ook eens goed in de watten gelegd met al hun cadeautjes.

 




 

 
Mijn vriendinnen weten duidelijk al heel goed dat ik gek ben op oorbellen. Ik kreeg in totaal dan ook 6 paar. Ik was echt heel blij. Met oorbellen kunnen ze me altijd plezieren.
 
 
Van mijn oudste zus kreeg ik deze Babylips. Mijn zus wist dat ik al een tijdje naar hen op zoek was maar ik vond ze niet. Ze heeft ze gevonden in DI. Ik ben er echt helemaal verliefd op. Ze zijn zeer goed en verzorgen zeer goed je lippen.
 
 
Ik kreeg ook 2 cadeaubonnen. Ik vind het altijd heel leuk om een cadeaubon te krijgen. Je kan hiermee zelf kiezen wat je ermee koopt. De linker is van een shoppingcenter in Sint-Niklaas. De linker is van de Hollister. Ik vind het zelf ook gemakkelijk om het te geven. Als je geen idee hebt van wat je kan kopen is het altijd zeer gemakkelijk en iedereen is er altijd blij mee.
 
 
Je vraagt je misschien af wat dit is. Wel dit zijn filmtickets. Je kan ermee naar de cinema. Ik vind het altijd leuk om dit te krijgen. Ik ben een echte fan van de cinema en u dat het vakantie is heb ik extra veel tijd om ze op te gebruiken.
 
 
Ik kreeg ook nog deze leuke ketting uit de Veritas. Ik vind hem heel leuk en stijlvol. Hij past zeker zeer goed op een zwart kleedje.
 
 
Ik kreeg ook nog deze bordeaux sjaal. Ik vind het heel leuk want deze kleur had ik nog niet en het is een zeer gemakkelijke en warme sjaal.
 
Ik kreeg ook veel bodyproducten. Dit is een deo en doucheschuim van Rituals. Hierbij kreeg ik ook deze leuke glitter nagellak. Deze is echt super mooi en perfect voor de feestdagen.
 
Zoals je kan zien kreeg ik heel wat lekkere verwenproducten. Ik vind het altijd super om badproducten te krijgen. Ik ben namelijk een grote fan van een bad nemen. Gelukkig heb ik veel tijd in de vakantie om mij eens lekker te verwennen en te genieten van een lekker badje.
Ik kreeg hierbij ook veel bodyproducten zoals bodymilk en bodycrème. 
 
Bovendien kreeg ik ook nog een lekker gevulde snoepzak, 2 juwelenhangers, parfum, speldjes, een nagelsetje, een foto met vriendinnen van op kamp, een lint en 2 bonnen van de Standaard boekhandel.
 
Zo dat was alles wat ik gekregen heb voor mijn verjaardag.
Nu zit mijn verjaardag er definitief op.
Het was echt een super leuke Sweet 16!!
Hopelijk vonden jullie het ook leuk om mee te lezen en te genieten van wat ik allemaal kreeg.
 
Wat vinden jullie van mijn cadeautjes??
Zouden jullie zelf ook wel iets willen???
Wat vinden jullie het leukste??
Hebben jullie hiervan zelf al iets??
Laat het me weten!!
 
Kusjes
Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten