zaterdag 4 oktober 2014

TV

Hey,
 
Ik ga jullie mijn grootste secret vertellen...
Ik ben dol op series kijken.
Welke series?
Wel hier geef ik ze jullie op een rijtje!
 


 AWKWARD
Waarschijnlijk is deze serie voor veel van jullie wel zeer bekend. Dit is gewoon een heel leuke en ook grappige serie. Het gaat over een alledaags schoolmeisje dat heel wat niet zo alledaagse schoolproblemen heeft. Op vlak van liefde loopt het ook niet altijd even rooskleurig. Ze zit nu in haar laatste jaar en dat is misschien het enige waar ik me kan in vinden. Haar liefdesleven en al de rest wat ze meemaakt denk ik (hoop ik) dat dit niemand meemaakt. Dat is ook leuk om ernaar te kijken. Bovendien hebben de acteurs ook zeer goede smaak op vlak van kleding. Dit bewezen ze op de MTV-awards van 2014.

 JANE BY DESIGN


Deze serie is misschien wat minder bekend? Het gaat over again een doorsnee schoolmeisje met een passie voor fashion. Wanneer ze opzoek gaat naar een stage plaats in de mode komt ze terecht in een modebedrijf. Daar krijgt ze een zeer goede job aangeboden. Er is wel 1 probleem: ze denken dat ze een volwassen is. Daarom probeert ze dus 2 levens te combineren en ja zoals je misschien kan raden loopt dit niet altijd van een Leie dakje. Doe daar nog wat liefdesproblemen bij een je krijgt een zeer chaotische boel.
 Wanneer ik de eerste aflevering gezien had wist ik meteen dat ik het vervolg moest zien. Er is spijtig genoeg alleen nog maar het eerste season vanuit. Misschien komt er wel een tweede maar dat is nog niet zeker.


  PLL

Dit is waarschijnlijk wel de beste serie van alle tijden. Het verhaal is ook te ingewikkeld om uit te leggen. Maar eigenlijk draait alles rond 1 persoon A. Wie het is dat weten we niet. Het enige wat we weten is dat deze persoon heel wat mensen lastigvalt. Maar voornamelijk deze meisjes. Bovendien zit er ook heel wat romantiek in, gecombineerd met heel wat triller. Het si dus soms wel heel eng.

Daarboven kijk ik ook dagelijks naar mijn vaste serie THUIS. Deze series is Vlaams en dus zullen velen deze niet zo goed kennen. Eigenlijk is het meer een soap.
 FAKING IT

Op deze school is alles allesbehalve dan normaal. Ben je normaal dan hoor je er hier niet bij! Iedereen die anders is hoort erbij. Dit is zeker deze meisjes niet ontgaan. Zij doen er alles aan om populair te worden. Zelfs als ze daarvoor moeten liegen. Deze serie is dus zeker en vast een aanrader. Ik ben dus super blij dat er nog een tweede season aankomt! CAN'T WAIT!!

 HOLLYWOOD HEIGHTS

Een doorsnee schoolmeisje dat van de ene dag op de andere bekend wordt en de vriendin wordt van de grootste superster. Het kan allemaal in deze serie. Dit is een heel leuke combinatie tussen zang, liefde, intriges en heel veel drama.



Mijn ouders volgde deze soap dus daarom volg ik deze nu ook.

Kijken jullie ook naar series?
Hebben jullie ook een favoriet?
Kijken jullie ook naar 1 van deze series?
Vinden jullie deze ook zo leuk?
Laat het me weten!
Groetjes
Emma




1 opmerking:

  1. PRETY LITTLE LAIRS. Sorry ik liet mij even gaan. Je hebt zeker gelijk pll is echt heel goed. Series zijn super leuk en heel verslavend. Jammer dat school bestaat. Liefs, Mirthe
    http://mirtahx.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen