zaterdag 19 september 2015

Hey lieve volgers!

Zoals jullie waarschijnlijk wel al gezien hebben is het al een enorme tijd geleden dat ik nog eens een bericht geplaatst heb.
Daarom even een update.
Ik ga beginnen aan mijn eerste jaar universiteit.
Ik ga geneeskunde studeren.
Dit was ook de reden waarom er geen berichten meer kwamen op mijn blog.
Omdat deze studie ook niet zeer gemakkelijk is en toch wel zwaar ook zal er dus ook in de toekomst niet zo heel veel meer volgen.
En daarom heb ik beslist met veel pijn in het hart om te stoppen met mijn blog.
Lieve lezers ik hoop dat jullie het fijn vonden om mijn blog te lezen.
Ik wil jullie dan ook bedanken om mijn berichten te lezen en voor alle lieve berichtjes en reacties!

Kusjes en ik wens iedereen nog  heel veel succes in de toekomst!
Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten