zondag 28 september 2014

Fotografie

Hey,
Zoals jullie waarschijnlijk al weten is mijn grote passie fotografie.
Ik volg hiervoor ook lessen elke week en ben ook al eens op kamp geweest.
Het blijft me gewoon keer op keer boeien.
Daarom kreeg ik het idee om er een blogberichtje over de schrijven...
 
 
 
Water
 
Met water kan je heel wat leuke dingen doen. Vaak dingen die je niet eens wist dat je ze kon doen of dat ze zo gemakkelijk zijn te verkrijgen. Voor deze foto's te verkrijgen heb je alleen een goede camera nodig die je kan zetten op een zo kort mogelijke sluitertijd. Dit gaat gepaard dat je heel wat daglicht of studiolicht nodig hebt. Wanneer ik het deed in de les hadden we net iets te weinig licht waardoor we onze ISO heel hoog moesten zetten en we dus redelijk veel ruis hebben. Dit kan je er natuurlijk achteraf altijd uithalen met fotoshop.
 
 
 
Hoe gaat dit nu in zijn werk. Het enige wat je moet doen is een ballon vullen met een vloeistof naar keuze en deze dan doorprikken. Na lang oefenen en een beetje geluk is dit het resultaat.








 
 Dit zijn nog enkele foto's die ik het voorbije jaar heb genomen. Ze zijn genomen op mijn vakantie in Barcelona, voor mijn examen en tijdens de les.

Vinden jullie fotografie ook zo leuk?
Zijn jullie er zelf ook mee bezig?
Laat me weten wat je hier van vindt.

 Groetjes
Emma
 

1 opmerking:

  1. Mooie foto's zeg! Erg goed gelukt. Ik maakte ook altijd heel veel foto's maar nu heb ik er helaas niet zo heel veel tijd meer voor. Eigenlijk best jammer. Je hebt me wel op idee gebracht om weer eens een middagje foto's te gaan maken! :D

    xo Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen