woensdag 24 september 2014

Herfst Musthaves


Hey liefste volgers,

Nu de herfst eindelijk officieel begonnen is, is het weer eens tijd voor herfst musthaves!
 



Let's go KAKI























Dit is 1 van mijn favoriete outfits. Het is dan ook een outfit die in mijn kast hangt. Ik heb deze jumpsuit nog maar enkele dagen mar ik kan al niet meer wachten om hem te dragen.
Ik ga deze combineren met een leuke grote bruine ceintuur en een bruine hak.
Willen jullie de volledige look zien op mij?
Laat het dan zeker achter in een comment!
(H&M - €19.99)






















Voor mensen die liever van een broek alleen houden is deze broek de geschikte broek!
Hij is zeer gemakkelijk en stijlvol. Simpel te combineren en met een leuk vestje en een hak eronde maakt het je al helemaal trendy. Perfect dus!
(H&M - €14.99 / ook verkrijgbaar in zwart of luipaardmotief)7


Blazers en kimono's




















Deze blazer is een goed voorbeeld een een zeer makkelijke blazer. Hij maakt van een eenvoudige outfit snel iets zeer stijlvols. Zeer gemakkelijk te combineren ook!
(H&M - €39.99)






















Dit vestje is mijn favoriete vestje en staat dus nog zeker op mijn wish-list! Ik vind de kleur zeer mooi om te combineren met zwart zoals op de foto! Zeker met de zwarte details in het vestje (rits, schouders)
(H&M - €39.99)

Shoes



















Zoals elke vrouw ben ik gek op schoenen.  Zoals deze schoenen. Ik vind deze echt super! Ze hebben een leuke bordeaux kleur. Ik vind ze zeer leuk om te combineren op een lossere broek of jumpsuit.
Spijtig genoeg heb ik ze nog niet kunnen kopen... Met de simpele reden dat ik net nieuwe schoenen had gekocht... Ik wou dus nog eventjes wachten.

Afbeelding 1 van LEREN DERBY MET GAATJESMOTIEF van Zara

Deze schoen vond ik ook zeer leuk. Ze hebben een bruine kleur en zijn zeer klassiek. Het is ook zeer leuk om deze te dragen op een broek.
(Zara - 45.95)


Jassen





Dit is mijn nieuwe jas. Ik zag hem hangen in de winkel en dacht meteen die moet ik hebben.
Ik heb wel een tijdje liggen twijfelen over de kleur maar uiteindelijk is het toch deze kaki jas geworden. Het leuke aan deze jas vind ik dat het zo gemakkelijk is. Het is nu ook zeer hard in de mode. Het is warm en je hebt het al voor een spotprijsje. Je kan deze jas kopen in verschillende kleuren.
(America Today - €39.95)

Wat hangt er nog in mijn kast?



Dit is waarschijnlijk mijn lievelingsoutfit. Hier was ik echt naar opzoek. Het is zeer gemakkelijk en makkelijk te combineren.
(America Today- €59.95)



Dit is een heel leuk hemdje. Ik vond het zeer leuk en makkelijk te combineren met een jeans broek of zelfs onder mijn tuinbroek. Ik heb het al een paar keer gedragen onder mijn tuinbroek en ik vond het zelf echt een heel leuke combinatie.
(America Today - €34.9


Wat vinden jullie van deze herfst collectie?
Hebben jullie ook al iets in deze stijl?
Wat vinden jullie het leukst?
Willen jullie graag iets van mijn kleerkast bij mij zien?
Laat het me zeker weten!
Groetjes
Emma

3 opmerkingen:

  1. Leuke trend, dat kaki kleurtje! *kijkt maar beneden: heee, mn broek heeft die kleur ;)*
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastic Post :) I love the dungaree!! Super cute!
    I love your Blog!

    Follow for follow?

    Amanda x
    The Malteser

    BeantwoordenVerwijderen