zondag 17 november 2013

Primark

Hey,

Binnen enkele weken beginnen mijn examens. Ik kijk er helemaal niet naar uit!
Na de examens heb ik met een vriendin afgesproken dat we zeker naar de Primark moeten.
Het is voor mij al weer een tijdje geleden. Op facebook volg ik de pagina Primark.
Daar kan je de laatste nieuwigheden die we in de winkel kunnen vinden bekijken.
Ik heb een selectie gemaakt en hier is het resultaat!

Kerstmis musthaves


Ik zou ze wel allemaal willen. Ik vind ze zo schattig en lief. Bovendien vind ik het ook het perfecte Kerstmiscadeau.

Glitter musthaves


Het is weer in voor de feestdagen om veel glitter te dragen. Op 15 december word ik 16 en mijn glitterkleedje hangt al heel lang in mijn kast. Ik kijk er echt naar uit om het aan te kunnen trekken op mijn Sweet 16

Casual musthaves


Ik ben zot van deze stijl!! Het is zo heel deftig met een speelse toets.

Zo dit was mijn selectie!
Wat vinden jullie van deze collectie?
Zijn jullie ook zo zot op Primark?
Laat het mij weten!
Kusjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten