donderdag 26 september 2013

Hey,
Zaterdag is het eindelijk zo ver!!
Het is de sweet 16 party van een super goede vriendin van mij...
Ik kijk er super hard naar uit.
Het is altijd leuk om naar feestjes te gaan.
Ik heb haar een super leuk cadeau gekocht. Ik heb wel samengelegd met een vriendin maar zo kregen we een super cadeau. Ik ga nog niet zeggen wat het is . Maar ik zal jullie wel al een tip geven. Het heeft te make mer fashion!
Het belooft een heel groot feest te worden. Met veel hapjes en coktails en dansen natuurlijk.
En misschien kan ik dan wel een paar ideetjes opdoen voor eventueel een feestje voor mijn verjaardag te geven.
Ik moet namenlijk nog 16 worden...
Iets om naar uit te kijken...
Hebben jullie een feestje gegeven voor je 16 de verjaardag of een andere verjaardag?
Heb je het groot aangepakt of heb je het eerder bescheiden gehouden?
Wat heb je gedaan??
Laat het me weten!!
Kusjes
Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten