maandag 23 september 2013

Hey,

Er is weer een nieuwe schoolweek begonnen!
Hopelijk hebben jullie er veel meer zin in dan mij...
Ik heb namelijk helemaal geen zin in! Ik vind dat het weekend veel te kort is!
Ik zit nu in het 5 de jaar. ( belgie)
En het begint al weer heel druk te worden met toetsen en taken en opstellen.
Bovendien ben ik vaak op donsdag weg. Ik volg namelijk samen met een vriendin van mij een les fotogtafie. Het is heel leuk maar het start wel al om 6:30.
Biovendien heb ik nog een achtse lesuur dus dat wilt zegge dat ik pas om 4:30 gedaan heb.
Ik kijk dan ook al vanin het begin van de week uit naar het weekend.
Dit weekend bv. ga ik naar een sweet 16 party van een vriendin. Ik denk dat het super gaat wprden dus zeker iets om naaruit te kijken!!
Hebben jullie ook niet zo veel zin in de rest van de schoolweek? Kijken jullie ook al uit naar het weekend?
Hadden jullie ook een fantastisch weekend??
Laat het me weten!!
Kusjes
Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten