zaterdag 21 september 2013

hey,

vandaag stel ik jullie voor aan mijn favoriete winkel.
Eerder stelde ik ook al Pull and Bear voor.

Deze keer is het de beurt aan Primark.

Wat vind ik zo leuk aan deze winkel?

1) Het is heel goedkoop
2) Veel voor weinig geld
3) Je vind er alles
4) Het is een leuke uitstap
5) Je spendeert er veel tijd
8) voor weinig geld heb je er een heel nieuwe outfit bij



Dit was de collectie zomer/lente.
Ik toon jullie deze foto omdat ik het oranje kleedje ook in mijn kast hangen heb!
Ik vind het een super leuk kleedje vooral door het hartje op de rug.
Het koste niet zo veel en het is van zeer goede kwaliteit.
Het is een op en top zomers kleedje. Ik heb het veel gedragen op vakantie.
De andere kleedjes vind ik ook super mooi!



  

wat vinden jullie van de Primark?
Zijn jullie er ook zo verslaafd aan?
Laat het me weten!

Kusjes
Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten