dinsdag 8 mei 2012

hye, hier ben ik weer! ik kon gisteren niks schrijven omdat ik heel vermoeid was van de sportdag!
maar hier weer een modetip!
heel nieuw deze zomer is de nagellak!!
wanneer je felle kleuren draagt dan ben je zeker in!!!


maar wat deze zomer ook in is is Reliëf nagellak!
stap 1: breng eerst een onderlag aan in een zelfgekozen kleur (best een lichte kleur)!!











stap 2: breng nu de kroko nagelak aan











 


je kan het zowel aanbrengen op nagels als op tenen!

wat ook in is zijn prints, figuurtjes op de nagels!
vb.
   


 zo dat was het dan voor onze nagelspecial! ik hoop dat jullie het leuk vonden!!!
geef jullie mening wat vinden jullie hiervan???

Emma

2 opmerkingen:

  1. Leuk, maar zelf zou ik die cracker nails niet willen ;s. Jij? x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bua, ik vindt het wel heel cool. ik vindt een gewoon kleurtje mooier maar ik vindt wel leuk voor een paar dagen of zo, als het mooi gedaan is dan vindt ik het heel mooi!!!
    xxx
    Emma

    BeantwoordenVerwijderen