dinsdag 15 mei 2012

hye,
dan is het nu weer mijn toer. ik kom af met de laatste modetips en trents!
vandaag gaan we het hebben over: de kuif maakt een comback


de kuif is de laatste tijd weer heel hip.
de modedragers zijn zoals altijd de bv's.




Zangeres Janelle Monae met een torenhoge kuif. 

zowel voor vrouwen ... maar ook voor mannen

 a

als je deze mannen niet "hot" vindt dan weet ik het ook niet en dan die kuif maakt het helemaal af.
wat vind jij hiervan?
zou jij dit zelf ook dragen?

Emma


2 opmerkingen:

  1. Tof berichtje !!
    Maar ik zou het zelf niet zo graag willen ;)
    Jij?

    Ps.: super leuke blog - naam ;D xx

    Florence x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik vindt ze alleszins wel heel cool!!!!!
      ik vindt ze heel leuk maar ik denk niet dat ze bij me staan...
      maar ik vindt het wel super speciaal en gedurfd als mensen het dragen!!!!

      Emma

      Verwijderen