maandag 7 mei 2012

hey iedereen!!!
alles goed met jullie!!!
vraagje wat vinden jullie van mijn blog???
wees eerlijk!!! Sois Honnête!! be honest!!!të jetë i sinqertë!!!!!說實話!!!أن نكون صادقين!!!να είμαι ειλικρινής!!!essere onesti!!!
 ok als je t nu nog niet verstaan hebt dan weet ik het ook niet...?
vraagje!!!
morgen heb ik sportdag en dit zijn de dingen die op het programma staan: squash, fitness, aerobic en bowling.
we moeten eerst wel nog naar school komen en dan te voet naar de meirdam voor de mensen die dat weten...?
wat zou ik aan doen???
van thuis gewone kledij en me daar om kleden of een iets lossere dans/ joggingbroek in zwart (heel bescheiden)
graag jullie mening!!!  come il vostro parere!!!όπως και η γνώμη σας!! 你的意見!!! si mendimin tuaj!! като вашето мнение!!! nagu teie arvamust!! like your opinion!!! wie Ihrer Meinung nach!!! comme votre opinion!!! som din åsikt!!! sicut sententia!!!

Emma  艾瑪 Ема एमा إيما

3 opmerkingen: