dinsdag 7 januari 2014

2014

Hey,

Eerst wil ik jullie allemaal een gelukkig Nieuwjaar wensen!
HAPPY 2014!
Ik wens jullie allemaal een super jaar met veel liefde van vrienden en familie en natuurlijk ook een goede gezondheid.



Zoals jullie misschien al door hebben ben ik een beetje laat met mijn wensen.
Dit komt omdat ik het de laatste dagen nog heel druk heb gehad.
Donderdag avond ben ik met mijn ouders en zusjes naar de film geweest.
We hebben Marina gezien. Ik vind deze film zo geweldig!
Het is een echte aanrader. Waarschijnlijk hebben vele van jullie die wel al gezien.
Wat ook een leuke aanrader is voor mensen uit België.
Vorige maandag ben ik naar FC. de Kamioenen gaan kijken. Hij was heel grappig.
Vrijdag ben ik nog naar de bib gegaan want ik moest nog een werkje afmaken voor school.
In de avond ben ik samen met mijn zus naar de musical Assepoester gaan kijken.
Het was het cadeautje dat ik van mijn tante had gekregen voor mijn verjaardag.
Het was heel leuk en gezellig.
Zaterdagavond zijn mijn nichtjes en neefje blijven slapen. Het was heel leuk.
De volgende ochtend moesten we ook al heel vroeg uit de veren. We gingen naar de musical.
Nu vraag je je wel af welke musical. Wel het was de musical Grease.
Via mijn dansgroep konden we gratis kaarten krijgen om publiek te spelen voor de musical Grease in Vorst Nationaal.
De musical was gewoon WAUW!
Het was een van de mooiste musicals die ik ooit al had gezien.
Het was in het Engels met Nederlandse en Franse ondertiteling.
Voor mensen die nadenken om kaarten te kopen: DOEN!
Het is echt super. Ze konden zeer goed dansen en zingen.
Bovendien danste een leerkracht waar ik nog dansles heb van gekregen mee.
Na de show konden we nog op de foto met de acteurs.
Ik ben op de foto gegaan met de jongens acteurs.


Spijtig genoeg is het school weer opnieuw begonnen.
Ik vond het helemaal niet leuk om weer zo vroeg op te staan.
Ik kijk dus al weer uit naar de volgende vakantie.
Gelukkig zijn er nog maar 8 weken te gaan.

Hebben jullie een leuke vakantie gehad?
Laat het me weten!

Kusjes
Emma

2 opmerkingen:

  1. Jij ook nog gelukkig nieuwjaar :) Heel jammer dat school weer is begonnen... Ik heb ook een heel leuke vakantie gehad gelukkig, liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook nog gelukkig nieuwjaar! Het klinkt alsof je een hele toffe vakantie hebt gehad. (:

    BeantwoordenVerwijderen