dinsdag 12 juni 2012

what's in my bag?


1) in dit zakje steek in vaak oorbellen of parfum voor in noodsituatie :) maar ook om lekker te ruiken. ik kocht het zakje vorig jaar in Parijs (maar dat kon je misschien al raden

2) oortjes= onsmisbaar

3) zonder I-pod kan ik niet naar muziek luisteren, ik kreeg mijn ipod voor sinterklaas (bij ons sinte maarten)
van  de "sint".
4) ik loop altijd rond met mijn gsm op zak niet dat ik er dan heel veel mee doen maar ik voel me toch altijd zeker, het hangertje dat er aan hanger kocht ik in Disney land Paris.

5) als ik iets moet noteren is een balpen wel handig, deze heb ik gratis gekregen van de tv-zender Anne.
6)handen vuil dan heb ik altijd lekker ruikende doekjes van de h&m bij mij.

7) een lekker tussendoortje (dat onder tussen al op is)

8) en natuurlijk mijn portefeuille als ik eens gaan shoppen. ik kocht mijn portefeuille in een winkeltje in Antwerpen hij kocst €7 en is bedrukt met een vogue print.

what's in your bag? vertel me over wat er bij jou allemaal in je bag zit en wat je van mijn bag-vulling vindt!
groetjes
Emma


3 opmerkingen:

  1. Leuk artikel!

    Xx Florence

    Thesweet-beauty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik volg je vanaf nu, volg je me terug?

    http://fashionmore123.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen