maandag 10 februari 2014

Paris

Hey,

Volgende week is het eindelijk zo ver.
Ik vertrek naar Parijs.
Samen met school ga ik voor 3 dagen naar Parijs.
Ik kijk er heel hard naar uit!! Het is eindelijk eens ontsnappen van alle stress van het school.
Ik heb Parijs al 2 keer bezocht. Ik ben echt gek op deze stad. Er hangt een heel leuke en gezellige sfeer.




In Parijs gaan we heel wat dingen bezoeken. Bovendien moeten we ook zelf gids spelen.
We moeten namelijk zelf een monument voorstellen.
Ik heb de Notre-Dame gekregen.


We zijn ons de voorbije weken ook al goed aan het voorbereiden om zelfstandig onze plan te kunnen trekken in Parijs. Zo leren we hoe we de metro moeten nemen.


Als je aan Parijs denkt dan denk je toch meteen aan de Eifeltoren of le Arc de Triomph. Maar als we het woord shoppen noemen dan denk je meteen aan de Champs Elysees. Het is de shopplaats van Parijs, als is het er wel niet heel goedkoop.


Zijn jullie al naar Parijs geweest.
Wat vinden jullie van deze stad?
Gaan jullie met jullie school ook op uitstap?

Laat het me weten!
groetjes
Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten